Náš servis

BOST brány s.r.o. poskytuje svojim zákazníkom široký výber servisných služieb. Okrem tradičného záručného a pozáručného servisu si môžete predplatiť sériu preventívnych prehliadok, vďaka ktorej získate predĺženú záruku a kúpeným produktom zaistíte nadštandardnú údržbu.

Na našich servisných technikov sa môžete obrátiť aj v prípade, že opravu potrebujete vykonať len jednorazovo, chcete zabezpečiť servis na produkty iných firiem, či vykonať revíziu zariadení. Vaše problémy sa vždy snažíme vyriešiť v čo najkratšom termíne.

Pre dohodnutie termínu volajte našich obchodníkov.

V rámci servisných služieb zabezpečujeme:

1. Záručný servis

V spoločnosti BOST brány s.r.o. vám zaručíme bezplatný záručný servis na naše vlastné produkty a výrobky zmluvných zahraničných partnerov v časovom úseku dvoch rokov. Záruka pritom začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru alebo jeho montáže.

Ku každému servisnému zásahu sa snažíme pristupovať individuálne. Po dohode so zákazníkom a pri dostupnej lokalite sme schopní navštíviť zákazníka už v ten istý alebo nasledujúci deň. Ak zásahu predchádza obhliadka alebo ide o poruchu väčšieho rozsahu, servis môže byť mierne oneskorený. Najneskôr vám ho však poskytneme do 31 dní.

Na základe dohody je možné realizovať aj servis výrobkov iných dodávateľov a výrobcov.

Viac o bezplatnej záruke a jej výnimkách si prečítajte v našich obchodných podmienkach.

2. Pozáručný servis

Po uplynutí dohodnutej záručnej doby vám môžeme ponúknuť ďalšiu z našich služieb – pozáručný servis vybraného produktu. Poskytujeme ho v takom istom rozsahu ako záručný, s tým rozdielom, že zákazník si servisné zásahy hradí sám.

Pozáručný servis je časovo neobmedzený a vo veľkej miere závisí od dostupnosti jednotlivých komponentov. Ak sa tie už nevyrábajú alebo sú nedostupné z iných príčin, naši servisní technici vám navrhnú riešenie na mieru a jeho cenovú ponuku – buď nahradia jeden komponent iným alebo vymenia celú sadu komponentov.

Vždy však toto riešenie prispôsobia vám a vašim potrebám či možnostiam.

3.  Preventívne prehliadky a predĺžená záruka

BOST brány s.r.o. môže vašim produktom zabezpečiť aj predĺženú 5-ročnú záruku, ktorá začne plynúť po naplnení tej klasickej dvojročnej. Je však podmienená platenými pravidelnými servisnými prehliadkami. To v praxi znamená, že náš servisný tím vo vopred dohodnutých časových intervaloch vykoná kompletnú revíziu vami zakúpených produktov, pri ideálnych podmienkach aspoň raz za šesť mesiacov. Frekvencia návštev ale závisí najmä od intenzity prevádzky.

Pravidelnými preventívnymi prehliadkami si okrem predĺženej záruky zaistíte vyššiu spoľahlivosť a dlhšiu životnosť vášho produktu, a budete mať o starosť menej – naši technici vám zabezpečia revíziu a údržbu zariadenia, poskytnú poradenstvo ohľadom starostlivosti priamo na mieste, prípadne odporučia výmenu opotrebených komponentov.*

*Cena a montáž nových komponentov nie sú zahrnuté v cene služby.

4.  Servis produktov od iných výrobcov

Okrem klasického servisu nami nainštalovaných zariadení poskytujeme servisné služby aj zákazníkom, ktorí svoje produkty zakúpili u iných firiem. Naši technici počas obhliadky poruchu posúdia, navrhnú prípadnú výmenu komponentov, vytvoria cenovú ponuku. Ak sú dostupné pôvodné komponenty od výrobcu, snažíme sa ich pre váš produkt získať, ak nie, snažíme sa nájsť riešenie a použiť komponenty dostupné v našich skladoch.

5.  Odborné prehliadky a skúšky, poradenstvo

Po vzájomnej dohode môžu naši kvalifikovaní pracovníci vykonávať pravidelné prehliadky vo vašich prevádzkach a realizovať odborné skúšky vašich či vami zakúpených výrobkov (v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Zz). BOST brány s.r.o. vám tiež môže zabezpečiť zaškolenie zamestnancov určených na obsluhu zariadenia a odborné poradenstvo.

6. Kontakty (Servisný tím)

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať náš servisný tím.


Naše produkty

Máte otázku? ×